Refusionspolitik

I følge købeloven har du 14 dage fra den dag, hvor du har modtaget varerne til at meddele os, at du har fortrudt købet - og derefter 14 dage til at returnere varerne i. Du har i de 14 dage lov til at teste og bruge varerne inden, at du beslutter, om du vil beholde dem. En vare betegnes som brugt, hvis den er brugt udover, hvad der vil være muligt for at afprøve varen i en fysisk butik. Varerne skal så vidt at det er muligt returneres i original emballage. Hvis varen returneres i brugt stand, forbeholder vi os retten til at vurdere, hvor vidt at varen kan sælges til en anden køber og til en evt. nedsat pris. Vurderes det, at varens værdi er forringet, kan Beslagskassen.dk i henhold til købeloven fratrække penge for slidtagen, hvorved det så ikke er det fulde beløb for varen, som krediteres til den oprindelige køber.

Procedure:
1. Du sender varerne retur til vores adresse i god emballeret stand:

Beslagskassen.dk
Skautruplundvej 1, Tvis
7500 Holstebro

Husk at sørge for, at vi får besked om levering enten via SMS på tlf. 21 72 35 51 og/eller mail: mail@beslagskassen.dk

Vi betaler ikke returportoen, men vi vil gerne være behjælpelige med at vejlede dig om, hvordan du får varerne sendt tilbage til os billigst muligt, hvis du ikke umiddelbart selv har nogle muligheder for returnering. Umiddelbart er det en god idé at tjekke priserne hos de forskellige fragtfirmaer og vurdere, hvad der er billigst - Det kunne f.eks. være Post Nord, GLS, DAO - men man kan også købe Online Porto via DBA eller gul og gratis.

2. Når du returnerer dine varer, så vedlæg meget gerne en lille notits i pakken  med dit ordre/faktura nummer, hvis du stadigvæk har dette. Så er det meget lettere for os at finde dig i vores system. Ønsker du en anden vare i stedet for, så beskriv dette. Det skal gerne være en lignende vare, men anden størrelse f.eks. Skal du bruge nogle helt andre varer i stedet for til et helt andet beløb, bedes du lave en ny ordre på vores side i stedet for.
Ønsker du at få pengene retur, så behøver du ikke at skrive noget til os. Får vi ikke anden information, så krediterer vi dig pengene.

Har du betalt med kort eller mobile pay, så kan vi automatisk overføre pengene til din konto. Har du betalt via bankoverførsel, så skal vi bruge dit konto nr. for at kunne tilbageføre pengene.

Vi overfører alle pengene for købet (incl. forsendelse), men du skal selv betale for returfragten af varerne.

3. Når vi modtager returvarerne, krediterer vi dig hurtigst muligt beløbet eller sender nye varer og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du har fortrudt dit køb - såfremt at der er dokumentation for, at varerne er returneret.

Hvad sker der, hvis jeg ikke får afhentet min pakke i pakkeshoppen inden for 7 dage ?

GLS accepterer at beholde pakken i en pakkeshop i ca. 7 dage, hvorefter at pakken vil blive returneret til os. GLS giver besked om, at pakken er klar til afhentning flere gange - og både på SMS og på mail. Har du ikke hørt noget fra GLS inden for 3-4 dage, så kontakt os - så finder vi ud af, hvor pakken er. I de fleste tilfælde er den klar til afhentning. 

Har du fortrudt dit køb, men har endnu ikke afhentet pakken ?

GLS returnerer pakken til os, hvis den ikke bliver afhentet inden for 7 dage. Hører vi ikke noget fra dig om, at du mangler pakken, så formoder vi, at du har fortrudt dit køb og ikke er interesseret i at modtage varerne. Du vil derfor blive opkrævet de reelle fragtomkostninger, som vi betaler til GLS for at få pakken retur, hvilket for små pakker beløber sig til 42,50 kr, som modregnes i det beløb, som du ellers skulle have haft retur. Ønsker du alligevel at modtage dine varer, når returnering er foregået, så kan du blot lægge en ny ordre ind på vores hjemmeside.

Har du spørgsmål til ovenstående, så send os gerne en mail :-) :

mail@beslagskassen.dk